Tusen takk Michael! (og litt årsmøte for 2023)

Postet av Ullern Basket den 18. Mar 2024

Årsmøte i Ullern Basket ble en fin anledning til å takke vår administrative leder Michael Söderström for hans fremragende innsats for Ullern Basket gjennom mange år. Han har vært en positiv lederskikkelse i Ullern og har tatt ansvar både på og utenfor Basketparketten. Michael fortsetter til sommeren 2024, før han satser 100% på svensk idrett og næringsliv. Til orientering, så har Michaels familie flyttet sommeren 2023 tilbake til Sverige, Michael har pendlet siden frem og tilbake. La oss nyte de siste måneder med Michael ombord. Jakten på etterfølgeren er i gang.

Styremedlemmene Inga Aune og Geir Dyngeland har dessverre fratrådt sine styreverv. Begge har bidratt enormt i mange år til klubbens vel og være ! Tusen takk til begge, vi ses ved banen!

Velkommen til våre nye styremedlemmer Thomasz og Camilla!

Det ble et vellykket årsmøte der styreleder Svein Sollie kunne fortelle om at Ullern Basket har vokst til over 500 medlemmer! Offisielt viser regnskapet et underskudd på NOK 145k, det skyldes nok at styret ved inngangen i sesong 23/24 bestemt å 2dele innbetaling treningsavgift, der andre delen betales først i 2024. Mao ble halvparten av inntekt treningsavgift fjernet fra 2023 regnskapet og forklarer dermed underskuddet i 2023 bilansen. Ullern Basket har sunn økonomi. Vi tåler absolut at flere som har evne og lyst for å støtte klubben! Om du vet noe eller har en ide, tar kontakt med styreleder Svein Sollie.

Ullern skal nemlig også etablere utebane basket rett bak fotballbanen ved det gamle klubbhuset! Noe støtte har Ullern Basket allerede på plass, vi trenger flere som kan bidra økonomisk!

Gjerne se på protokollen fra årsmøte Basket for driftsåret 2023.

Det var totalt 16 personer tilstede, derav 14 stemmeberettiget. Vi håper å se enda flere ved neste årsmøte!

Styret i Ullern basket mars 2024:

• Svein Sollie                 leder                valgt til 2025
  • Hans-Jörg Schneidt     nestleder         valgt til 2026